Конфігурація: Самопал.
Встановлені компоненти:
Бухгалтерский учёт
Оперативный учёт
Расчёт
Операційна система: Windows Server 2003 SE R2
Сервер терміналів, до 20 користувачів.
Конфігурація успішно працює вже зо п'ять років. Є шість касових реєстраторів Datecs FP 3530T з якими конфігурація працює через OLE-сервер DatecsECR, для кожного реєстратора він свій прив'язаний до номеру. І все б було добре, як і попередні 3 роки, але після модернізації реєстраторів, пов'язаної із відомими змінами від прибацаних реформаторів та необхідністю передавати електронний варіант контрольно-касової стрічки на сервери ДПА, стали виникати збої в роботі саме касових термінальних клієнтів. З'являється вікно помилки "Сервер занят", як правило після спроби оператора закрити набраний товарний чек.

Натискання на кнопки Переключиться... чи Повторить не допомагає вікно виринає щоразу. Касовий реєстратор не вибиває жодних чеків, до конфігурації в термінальному сеансі через вікно помилки не "дотягнутися". Допомагає завершення термінальної сесії із відкритою базою 1С після чого вона зрозуміло падає і потребує в подальшому переіндексації, або я як системний адміністратор вбиваю процес DatecsECR відповідної термінальної сесії, закриваю 1С 7.7, завершую термінальний сеанс, перезавантажую касовий реєстратор і відкриваю термінальну сесію по новій і так до наступного збою.
Можливо хтось стикався з чимось подібним, прошу допомоги залу.