Так, в Укрпошті можна адресно доставити через листоношу чи скористатися онлайн послугами:
- отримати пенсію та соціальні виплати,
- сплатити комунальні платежі,
- замовити ліки,
- оформити онлайн-передплату,
- отримати поштовий переказ «З картки додому»,
- замовити продукти та інші товари широкого вжитку,
- купити товари з інтернет-магазинів.
Просунуті користувачі інтернету можуть скористатися основними послугами через смартфон чи комп'ютер на сайті компанії чи в мобільному додатку.
Національний поштовий оператор за останні роки зазнав значних змін — стабільне зростання доходів, значне покращення якості надання послуг, лідерство у сегменті міжнародної доставки, комп'ютеризація відділень, оновлення автотранспорту. При цьому тарифи на послуги є одними із найнижчих на ринку, а основні послуги працюють онлайн для зручності усіх клієнтів.
Під час карантину компанія пропонує рішення, аби клієнти витрачали менше, і залишалися вдома. «Укрпошта і у звичайний час, і в умовах карантину працює для того, аби українці в будь-якому населеному пункті отримували всі необхідні послуги. Особливо це важливо для 15 млн. жителів у невеликих містах та селах, для яких ми і пошта, і банк, і магазин, а тепер ще й аптека, бо доставляємо ліки. Для багатьох клієнтів такий «зв'язок із світом» підтримують наші листоноші. І зараз час, коли їхня робота як ніколи цінна та актуальна. Тому ми пропонуємо простий канал для знайомства з ними. Сподіваюся, ця ініціатива змотивує українців залишатися вдома, а ми подбаємо про те, щоб послуги «прийшли» до них. Звісно, в захисній масці і рукавичках», - відзначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки