Що відбувається з кабінетом і його функціоналом? Кабінет "лежить". Знову.
Платникам недоступні дані, необхідні для формування податкової звітності:
- СЕА ПДВ - реєстр операцій (подивитися ліміт тепер ніде, бо не довели до кінця роботу з новими рахунками і формуванням запитів по ним);
- ЄРПН - де можна було б побачити весь реєстр вхідних/вихідних податкових накладних;
- Реєстр ПН/РК, реєстрація яких зупинена, - де можна було б побачити статус розгляду рішень і контролю термінів їх внесення до реєстру.
Оксана Згур'єва нагадує про порушення норм ПКУ, п. 4216 якого говорить, що Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня, забороняється.
ГС "Бізнес Хелп" подала скаргу на сервіс "Пульс" на порушення прямої норми ПКУ та прав платників. Від представників податкової служби очікується адекватна реакція і виправлення ситуації.
Крім того, Оксана Згур'єва залишила докладну інструкцію, як це зробити кожному платнику податків.
Для цього потрібно зателефонувати за номером 0800501007 - потім обрати " 4 "- можна зареєструвати скаргу. Чи не можна, а потрібно! Якщо скарг нема - вважається, що все йде добре! Отже, набрали, сказали оператору, що хочемо зареєструвати скаргу приблизно такого змісту:
"Я, як платник податків, не можу скористатись сервісами Електронного кабінету внаслідок технічних проблем у його роботі. Мені це не дозволяє виконати свої обовязки зі сплати та декларування податків своєчасно та достовірно. Це порушує мої права та несе ризики нарахування штрафних санкцій. Дії щодо технічних робіт у Електронному кабінеті протягом робочого дня є протиправними та прямо заборонені п. 4216 ст. 421 Податкового кодексу України".
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки