Згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 року № 547 (далі —Порядок), розпломбування реєстраторів розрахункових операцій (далі — РРО) та вилучення довідки про опломбування здійснюються центром сервісного обслуговування (ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у таких випадках:

- необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;

- за рішенням контролюючого органу;

- перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);

- порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;

- припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;

- перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.





По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки