Підготовлено експертами Компанії «Дінай», необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Автор: Тарас Шарий

Для підприємств розпочався "інвентаризаційний сезон", а з ним з’являються і певні запитання. Наприклад, як бути директору підприємства, коли він єдиний працівник, якщо інвентаризаційною документацією передбачено формування спеціальної комісії? Зокрема, згідно з п. 41 Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів (наказ Мінфіну N необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки від 30.09.2003 р.), для визначення непридатності основних засобів до використання, можливості їх використання іншими підприємствами, організаціями та установами, неефективності або недоцільності їх поліпшення (ремонту, модернізації тощо) та оформлення відповідних первинних документів керівником підприємства створюється постійно діюча комісія.

На думку Мінфіну, керівник підприємства може:

- у відповідному розпорядчому документі затвердити склад постійно діючої комісії з однієї особи;
- включити до комісії фахівців, найнятих за цивільно-правовим договором.

Від себе додамо, що Інструкція по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків (наказ Мінфіну N необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки від 11.08.94 р.) не передбачає можливості залучення до складу інвентаризаційних комісій не працівників підприємства. Хоча погоджуємося, що в деяких випадках для отримання об’єктивних даних такий підхід виправдовує себе.

---------------------
Лист Міністерства фінансів України N необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки від 27.05.2014 р.


Відтворення матеріалу у будь-якій формі повністю або частково можливо лише з письмового дозволу необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки