необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки ИНФОРМ-КОНСАЛТИНГ

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки,

е-mail: office@inform.in.ua

тел. (044) 587-63-54,

моб. (097) 549-18-83

18 грудня 2020 року

Лектор: Казначей Галина

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Програма семінару:


[b]Дистанційна та надомна робота в період світової пандемії[/b]
    • дистанційна робота та як правильно її оформити роботодавцю;
    • документальне оформлення;
    • Табу дистанційної роботи;
    • Надомна робота, нюанси оформлення
    • Останні зміни законодавства щодо дистанційної роботи

[b]Подібні назви та суть різна[/b]
    • Сумісництво та Суміщення;
    • Скорочена тривалість робочого часу та неповний робочий час;
    • Робота у святкові дні та робота у вихідні дні
    • Позаштатники та стажери

[b]Звіт про осіб з інвалідністю: нова форма звітності з 2021 року![/b]
    • Хто з роботодавців має подавати Звіт до Фонду інвалідів?;
    • Як зареєструватися у Фонді інвалідів?
    • Відповідальність за невиконання нормативу
    • Чи захистить подання форми №3-ПН при непрацевлаштуванні інваліда?
    • Строки подання Звіту про інвалідів
    • Вчимося заповнювати нову форму Звіту
    • Як порахувати середньоблікову кількість

[b]Підбиваємо підсумки 2020 року і готуємось до 2021 року, або як самотужки провести кадровий аудит[/b]

[b]КАДРОВИЙ АУДИТ[/b]
  • Що таке кадровий аудит та яка мета цього заходу?
  • Коли та хто може проводити кадровий аудит та визначення основних завдань
  • Документальне оформлення. (наказ);
  • Формуємо склад комісії та визначаємо завдання;

[b] Покрокова інструкція проведення кадрового аудиту[/b]
  • Визначення переліку документів, необхідних у роботодавця
  • Перевірка правильності оформлення трудових відносин
  • Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу
  • Перевірка кадрової звітності
  • Аудит процедури скорочення, змін умов праці, реорганізації підприємства та перевірка правильності реєстру листів непрацездатності.
  • Аудит документації особливих категорій працівників: іноземців та осіб з інвалідністю.
  • Перевірка локальних актів підприємства

[b] Перевірка наявності й відповідності законодавству внутрішніх документів[/b]
  • Номенклатура справ;
  • Колективний договір (за наявності);
  • Правила трудового розпорядку;
  • Штатний розпис;
  • Положення про структурний підрозділ;
  • Посадові інструкції;

[b]Перевірка правильності оформлення трудових відносин[/b]
  • Трудові угоди, контракти,
  • Стан ведення особових справ, наявність і повнота заповнення особових карток з обліку кадрів за формою № П-2.
  • Трудові книжки працівників та журнали обліку бланків та обліку руху трудових книжок та вкладишів до них

[b]Аналіз правильності оформлення первинної облікової кадрової документації та обліку використання робочого часу[/b]
  • Накази з кадрової діяльності, ( в т.ч. оригінали заяв і наказів про прийом на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення)
  • Журнали обліку кадрових документів
  • Наявність графіка відпусток надання відпустки та журналу реєстрації відпусток;
  • Накази про заохочення та дисциплінарні стягнення;
  • Табелі обліку робочого часу;

[b] Висновки кадрового аудиту, аналіз помилок та підготовка до 2021 року[/b]
  • Номенклатура справ;
  • Графік відпусток;
  • Інструкція з діловодства

[b]Електронні трудові та електронні лікарняні[/b]
    • Електронні листки тимчасової непрацездатності та реєстри;
    • Електронні трудові книжки, їх формування та роль роботодавця в отриманні пенсії працівниками в майбутньому
    • Корисні матеріали на електронному порталі Пенсійного фонду

[b]Перевірки Держпраці: тепер і планові також[/b]
  • Джерела інформації Держпраці
  • Права та обов’язки інспектора Держпраці;
  • Права та обов’язки роботодавця
  • Пам’ятка роботодавцю про що мають знати працівники
необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки