Нагадаємо: посвідчення застрахованої особи в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування — це спеціальний документ у вигляді електронної смарт-картки з візуальними персоніфікованими ознаками, який забезпечує документування, збереження та використання індивідуальної інформації про набуті застрахованою особою права у сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування, на якому може зберігатися інша інформація для забезпечення захисту прав застрахованих осіб на отримання коштів та послуг за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням.
Однак найважливіше, що з початку 2014 року платник єдиного внеску, тобто роботодавець, зобов'язаний:
• перевіряти під час прийняття на роботу наявність у фізичної особи посвідчення застрахованої особи;
• повідомляти у складі звітності про прийняття на роботу фізичної особи, відомості про яку відсутні в Державному реєстрі, або яка не пред'явила на вимогу платника єдиного внеску посвідчення застрахованої особи, та подавати необхідні відомості й документи для взяття на облік зазначеної особи;
• отримувати в територіальному органі Пенсійного фонду посвідчення застрахованої особи в порядку, встановленому Пенсійним фондом, та видавати їх застрахованим особам.
(необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки)
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки