Податківці нагадують, що згідно з п. 9 розд. II Порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547, розпломбування РРО та вилучення довідки про опломбування здійснюються центрами сервісного обслуговування (далі – ЦСО), з яким суб’єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, у таких випадках:

  • необхідність доступу до внутрішніх вузлів РРО для проведення ремонту, якщо це передбачено експлуатаційними документами виробника;
  • за рішенням контролюючого органу;
  • перед скасуванням реєстрації РРО (крім випадків виявлення невідповідності конструкції та/або програмного забезпечення РРО документації виробника);
  • порушення цілісності пломб та/або засобів контролю, закінчення строку використання засобів контролю;
  • припинення дії договору про технічне обслуговування та ремонт РРО;
  • перехід на технічне обслуговування до іншого ЦСО.


По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки