Звертаємо увагу, що 14-16 листопада виникали збої у роботі сервера прямого з'єднання ДФСУ, що призвело до відсутності квитанцій про реєстрацію звітів та накладних. Для того, щоб отримати відсутні квитанції необхідно виконати наступні дії:

1) Виконайте налаштування: увійдіть в розділ Адміністрування - Параметри системи - Звітність та встановіть лише відмітку Електронну пошту (так, як зображено на малюнку).

Збережіть внесені зміни.

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

2) Виконайте повторну відправку документів. Для цього виділіть необхідні документи, на які очікуєте квитанції, натисніть правою кнопкою миші та оберіть опцію «Відправити знову». А потім виконайте прийом вхідних повідомлень, натиснувши клавішу F9 або [img]https://lh6.googleusercontent.com/MAFwzRdZgSsoFw7CXMqrzcgoPBBWzW4DduoiHnqeqyfHF6jii6EGx4kmEx88S-k-_JclCI2s8-Dv5F8pyObVDRYzeudvQXVh9dsfJWi0mfVck5DG53c114dREplWnuOTAkdEBa6f[/img].

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

3) Для автоматичного прийому квитанцій рекомендуємо автоматизувати прийом вхідних повідомлень. Для цього увійдіть в модуль Первинні документи - Автоматична обробка документів.

У вкладці Загальні налаштування виконайте налаштування згідно малюнка та натисніть кнопку [img]https://lh6.googleusercontent.com/-9a-TgfKNY164e4-sVW34YJfueH6UhXKZtI9IfbRwnTJP_MaDWf7MF-ulCTvN5aimdv3aLfo3dk7c-JDE3K_rrFjsNOJSdGUJEp5H5aVSGFNajPVO26KrfF_PKzdrh33fJK5f-cB[/img] Запустити автоматичну обробку.

Важливо! НЕ копіюйте документи!

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Даний модуль може працювати 24/7, тому рекомендуємо його залишати постійно ввімкненим.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки