Доброго дня! Намагаюсь самостійно розібратись в ЗУП-і але не виходить. При розрахунку з.п., в документ "начисление зарплаты" не підтягуються розрахунки відпусних, лікарняних. Виводиться лише оклад. Не розумію, потрібно провести окремі налаштування?
1С:Підприємство 8.2 (8.2.19.83), конфігурація "Зарплата и Управление Персоналом для Украины", редакция 2.1.
Если у сотрудника был отпуск или больничный лист, необходимо это отразить в документах "Начисление отпуска работникам организаций " и "Начисления по больничным листам". После этого эти расчеты подтянутся в документ Начисление зарплаты.
Дійсно, в нарахуваннях не відображається а в розрахунковому листі є.
Чи можливо щось налаштувати так, щоб, наприклад, відпустка чи лікарняний відображався в нарахуваннях?
Украинский 1С форум: всё про 1С 8.3, 1С 8.2, 1С 8.1, 1С 8.0, 1С 7.7
https://pro1c.org.ua