Версия для печати темы (https://pro1c.org.ua/index.php?s=6df9afd92ade037f95f6277df7f41db7&showtopic=61763)

Нажмите сюда для просмотра этой темы в обычном формате

Украинский 1С форум: всё про 1С 8.3, 1С 8.2, 1С 8.1, 1С 8.0, 1С 7.7 _ Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства _ Корисні поради по роботі з BAS Бухгалтерія та BAS Бухгалтерія КОРП

Автор: Деня Шмыгаль 23.09.20, 23:50

1. Зміна заголовку програми.

Для того, щоб швидко розрізняти відкриті бази нам потрібно їх ідентифікувати. Для цього ми можемо кожній базі присвоїти назву. Як це зробити вказано на скріншотах нижче.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(6).png

1.1. Зміна заголовку програми

Тепер встановлюємо заголовок програми. Після цього заголовок програми ми побачимо в верхньому лівому куті інтерфейсу.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(7).png

1.2. Зміна заголовку програми

2. Налаштування мови для дукованих форм документів незалежно від мови інтерфейсу програми.

Дуже регулярним є запитання як встановити за замовчуванням відображення друкованих форм українською мовою. Тому, ми вирішили описати як легко це можна зробити.

У розділі “Адміністрування” переходимо за посиланням “Друковані форми, звіти і обробки”.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(8).png

2.1. Налаштування друкованих форм документів

Задаємо реквізит “Мова друкованих форм” як вказано на скріншоті. При цьому не буде мати значення яка мова інтерфейсу встановлена для вашого користувача програми.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(9).png

2.2. Налаштування друкованих форм документів

3. Налаштування підписантів для Рахунків на оплату та Реалізації товарів та послуг.

а) Спочатку розглянемо як встановити підписанта для Рахунку на оплату.

Для того, щоб в друкованій формі даного документу відображався ПіП відповідальної особи, ми повинні зробити відповідні налаштування кожному користувачу програми як вказано нижче.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(10).png

3.1. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Далі клікаємо на посилання “Користувачі”.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(11).png

3.2. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Відкриваємо картку потрібного нам користувача.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(12).png

3.3. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Встановлюємо користувачу реквізит "Фізична особа!. Саме дана фізична особа і буде відображена як підписант у друкованих формах Рахунків на оплату.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(13).png

3.4. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

Перевіримо, що в нас вийшло.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(14).png

3.5. Налаштування підписанта для Рахунків на оплату

б) Налаштуємо підпистанта для друкованої форми Реалізації товарів та послуг.

В розділі “Головне” відкриваємо Персональні налаштування.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(15).png

3.6. Персональні налаштування

Встановлюємо основного представника для нашої організації. Такі налаштування потрібно здійснити кожному користувачу.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(16).png

3.7. Персональні налаштування

Звертаємо увагу! В Персональних налаштуваннях можемо вказати ще відповідального за складання податкових накладних, основний склад та варіант маштабу нашої програми (компактний чи звичайний).

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(17).png

3.8. Персональні налаштування

в) встановимо підписанта з боку контрагента.

Для цього відкриваємо картку Контрагента, заходимо на закладку “Відповідальні особи” та додаємо відповідальну особу для реквізиту “Керівник”.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(18).png

3.9. Підписанти з боку контрагента

Обов'язково в додаткових реквізитах потрібно вказати посаду відповідальної особи контрагента та дату, на яку актуальні дані про відповідальну особу.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(19).png

3.10. Підписанти з боку контрагента

Ось такий у нас вийде результат.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(20).png

3.11. Підписанти з боку контрагента

4. Ведення обліку по документам розрахунків.

Дана функція потрібна, щоб була можливість вести аналітику по документам розрахунків. Для того, щоб її увімкнути, заходимо в розділі меню “Головне” до Параметрів обліку→Розрахунки → відмічаємо функцію “За документами розрахунків”→далі натискаємо “Записати і закрити”.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(21).png

4.1. Налаштування обліку за документами розрахунків

Тепер при формуванні оборотно-сальдових відомостей ми будемо бачити по рахункам обліку взаєморозрахунків додаткову аналітику.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(22).png

4.2. Налаштування обліку за документами розрахунків

Не рекомендуємо змінювати налаштування розрахунків після початку ведення обліку в програмі, дане налаштування потрібно встановити при первинному налаштуванні програми!

Якщо встановлено ведення за документами розрахунків, - завжди у всіх документах вказуйте відповідний документ розрахунків. Інакше відображення інформації про дебіторів та кредиторів у фінансовій звітності буде некоректним!

Перевірити чи є "незакриті" документи розрахунків можна за допомогою встановлення в налаштуваннях ОСВ реквізиту “Розгорнуте сальдо”.

https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/ckfinder/userfiles/59494/files/image(23).png

4.3. Налаштування обліку за документами розрахунків

Отже, ми розглянули основні необхідні налаштування у програмах, які потрібні для полегшення обліку. Далі будемо продовжувати ділитись з вами корисними функціями та можливостями програм лінійки BAS.

Якщо у Вас залишились питання по темі, що була розглянута у блозі, задавайте у коментарях.

Щиро ваша, Юлія Л.

По материалам: https://pro1c.org.ua/redirect.php?https://buhgalter911.com/blogs/post-1053220.html

Украинский 1С форум: всё про 1С 8.3, 1С 8.2, 1С 8.1, 1С 8.0, 1С 7.7
https://pro1c.org.ua