Версия для печати темы (https://pro1c.org.ua/index.php?s=2ec74de7d95c77ddb12e539b7f34fe22&showtopic=9840)

Нажмите сюда для просмотра этой темы в обычном формате

Украинский 1С форум: всё про 1С 8.3, 1С 8.2, 1С 8.1, 1С 8.0, 1С 7.7 _ Бухгалтерский учет, налоги, последние изменения законодательства _ Корпоративная карта и наличные

Автор: tarbo 19.11.12, 21:53

підприємство має корпоративну карту, з якої здійснюються операції зняття готівки для придбання товару. Як правильно оформити:
1. повернення невикористаних сум (чи можна скористатися прибутковим касовим ордером - каса, як така, на підприємстві відсутня )
2. звітування за придбаний товар - Звітом про використані кошти (авансовий) ?
3.і питання на споріднену тему - чи можна взагалі використовувати касові ордери (наприклад видавати зарплату) якщо на підприємстві відсутня каса
Дякую за відповідь


 ! 

Правила, п.4,5
 

Автор: logist 20.11.12, 10:09

Цитата(tarbo @ 19.11.12, 21:53) http://pro1c.org.ua/index.php?act=findpost&pid=60619
Звітом про використані кошти (авансовий) ?

да

Цитата(tarbo @ 19.11.12, 21:53) *
чи можна взагалі використовувати касові ордери (наприклад видавати зарплату) якщо на підприємстві відсутня каса

нельзя

Украинский 1С форум: всё про 1С 8.3, 1С 8.2, 1С 8.1, 1С 8.0, 1С 7.7
https://pro1c.org.ua