Автор: XBrut 30.01.14, 14:17
Слухайте, а коли новий клієнт під час бесіди три рази нагадує, що у них британська компанія, то він мабуть хоче щось мені цим повідомити?
Я розумію, що він хоче, щоб я якось відреагував... але не розумію, як саме.
...поки що схиляюсь до думки, що треба піднять ціну до 260 грн/година і в такий спосіб проявити повагу до шанованої британської компанії
П.С.
А ви що думаєте з цього приводу?
Автор: alex040269 30.01.14, 14:40
Цитата(XBrut @ 30.01.14, 14:17)
А ви що думаєте з цього приводу?
Вас має переповнювати гордість за те що працюєете з британьскою компанією, а тому потрібно навіть
доплатити клієнту за надану ним можливість працювати з ним.
Автор: Ardi 30.01.14, 14:52
Клиент намекает о цене от 320 грн/час, что пофиг на деньги. И возможно желательно чтобы взаиморассчеты были по безналу.
Автор: Домовик 30.01.14, 15:13
а сам представник компанії наш товариш?
можливо на різницю менталітетів.
наша людина може щось поцупити, чи ще якось прокрутити, чи проявити безалаберність і подать результат її за креативний підхід.
Автор: Ardi 30.01.14, 15:21
Мне многократно ТОЛСТО намекали что слишком мало беру.
Правда что беру слишком много другие говорили прямым текстом гораздо чаще.
Автор: Vofka 30.01.14, 15:31
Они хотели, чтобы вы им озвучили стоимость часа в фунтах, потому что никто не в курсе что такое гривна.
Небось ещё и на английском языке говорил?
Автор: XBrut 30.01.14, 15:48
Цитата
Клиент намекает о цене от 320 грн/час, что пофиг на деньги. И возможно желательно чтобы взаиморассчеты были по безналу.
ну ви нахаба. велич моєї думки далі 260 не заходила
нащо ви то сказали..тепер я буду мучатися
Цитата
а сам представник компанії наш товариш?
скоріш за все півтора британця десь % від тієї фірми палучають
Цитата
Они хотели, чтобы вы им озвучили стоимость часа в фунтах, потому что никто не в курсе что такое гривна.
Небось ещё и на английском языке говорил?
та яка там англійська мова
, але порада номінувати оплату в британських фунтах мені дуже сподобалась. от що значить одна голова харашо - а дві луччє
Цитата(alex040269 @ 30.01.14, 14:40)
Вас має переповнювати гордість за те що працюєете з британьскою компанією, а тому потрібно навіть
доплатити клієнту за надану ним можливість працювати з ним.
як цінично
але схоже на правду
Автор: XBrut 30.01.14, 17:08
Цитата(Домовик @ 30.01.14, 15:13)
а сам представник компанії наш товариш?
можливо на різницю менталітетів.
наша людина може щось поцупити, чи ще якось прокрутити, чи проявити безалаберність і подать результат її за креативний підхід.
оце ви утнули
я такого не очікував.
наші люди ніколи такого не робили. то ви щось переплутали.
П.С.
а як буде "аццкій сотона" жіночої статі? "аццька сотоніха"?
Автор: pablo 31.01.14, 8:18
Цитата
а як буде "аццкій сотона" жіночої статі? "аццька сотоніха"?
Сукк......уба
Автор: XBrut 31.01.14, 11:38
не став я карочє паяснічать, подзвонив і сказав, шо не хочу з ними працювать