Сергій Томашпольский, головний редактор журналу "Бухгалтер 911"
| Доброго дня!
Прийшов час обговорити з нашими передплатниками [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки] журналу «Бухгалтер 911».
Ви - ще не серед них? Тоді приєднуйтесь швидше, щоб мати повне право надсилати свої питання в рамках щотижневих обговорень!
[необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]
Продовжуємо «розкладати по поличках» зарплатну індексацію. З «базовим» місяцем визначилися в минулому номері журналу. Далі перейдемо до розрахунку суми індексації. З коефіцієнтами індексації, як правило, складнощів немає - ви їх готовими завжди можете взяти (для різних «базових» місяців) в журналі. А ось з розрахунком суми індексації в різних ситуаціях бувають певні труднощі. Але їх ми також допоможемо вам подолати! Зокрема, за допомогою ситуацій-прикладів з ТОП-статті останнього вересневого номеру журналу (стаття [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).
«У чергу, ..., в чергу!» Як бути, якщо працівник пішов «іншим шляхом» - зайшов в квиткову касу віртуально? А потім ще й приніс бухгалтеру роздруківку «невідомо чого». Щодо електронних квитків через призму «модернових» змін в «відрядній» Інструкції сьогодні і поговоримо (стаття [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).
"Маркетингові послуги? Та годі!» Податківці завжди з підозрою ставилися до замовників такого роду послуг. Проблема актуальна і зараз. Як себе уберегти від можливих претензій з їх боку? Що нам скажуть з цього приводу свіжі судові рішення? (стаття [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки])
З «легкої руки» реформаторів з їх епічним механізмом блокування «ризикових» і не тільки податкових накладних, намітилася тенденція до частого їх (накладних) «задвоєння» ... «Зайві» податкові накладні не повинні нести для ПДВ-обліку ніяких наслідків. Але все не так просто (стаття [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).
|
По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]