Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Нормативная база: Письма: Письма ГФСУ: Щодо реалізації підпункту 38.7 пункту 38 підрозділу 10 розділу XX ПКУ (лист ДФС від 11.12.2017 р. № 2920/Т/99-99-13-03-01-14/ІПК)          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 15.12.17, 10:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 11.12.2017 р. № 2920/Т/99-99-13-03-01-14/ІПК

Державна фіскальна служба України, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), розглянула Ваше звернення і надає індивідуальну податкову консультацію щодо реалізації підпункту 38.7 пункту 38 підрозділу 10 розділу XX ПКУ.

Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України (далі - ЗКУ), а справляння плати за землю - ПКУ.

Підпунктом 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 ПКУ встановлено, що плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до статті 206 ЗКУ використання землі в Україні є платним.

Платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності (статті 269, 270 ПКУ).

Водночас підпунктом 38.7 пункту 38 підрозділу 10 розділу XX ПКУ передбачено, що не нараховується та не сплачується у період з 14 квітня 2014 року до 31 грудня року у якому завершено проведення антитерористичної операції, плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, що розташовані на тимчасово окупованій території та за земельні ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення), що розташовані на території населених пунктів на лінії зіткнення та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб.

Відповідно до підпункту 38.1 пункту 38 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" ПКУ тимчасово окупована територія - територія окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, визначена відповідно до Постанови Верховної Ради України "Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями", на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 р. N 1085-р (далі - Розпорядження).

Згідно із Розпорядженням м. Донецьк належить до населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

Таким чином, суб'єкти господарювання, які мають у власності або користуванні (в тому числі на умовах оренди) земельні ділянки розташовані в м. Донецьк, можуть застосовувати зазначену норму податкового законодавства з 14.04.2014 року.

Одночасно повідомляємо, що в інтегрованій картці платника податків за Вами обліковується податковий борг по земельному податку з фізичних осіб та податковий борг по орендній платі за земельні ділянки державної і комунальної власності, який виник відповідно до поданої податкової декларації по платі за землю.

Відповідно до пункту 50.1 статті 50 ПКУ у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПКУ) платник самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Водночас з метою забезпечення реалізації права платників податків щодо надання уточнюючих декларацій з плати за землю, за періоди щодо яких минув термін позовної давності, ДФС готує пропозиції про внесення змін до програмного забезпечення та пропонує подати такі уточнюючі декларації після впровадження зазначених змін, про що буде повідомлено на офіційному порталі ДФС.

Також, відповідно до пункту 285.5 статті 286 ПКУ платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних, зокрема щодо права на користування пільгою із сплати податку, нарахованої суми податку тощо.

Враховуючи викладене та з метою з'ясування питань щодо наявності в інтегрованій картці платника податків податкового боргу по земельному податку та орендній платі за землю, пропонуємо Вам звернутись з письмовою заявою до ГУ ДФС у Донецькій області.

Згідно з пунктом 52.2 статті 52 ПКУ індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 25.04.24, 13:15
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!