Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> Медок отвечает на горячие вопросы пользователей          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 29.06.17, 17:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

До нас надходить велика кількість запитань. Задля того, щоб дати відповіді якомога більшій кількості користувачів, ми публікуємо відповіді на запитання, що ставлять найчастіше:
1. Коли можна реєструвати ПН?
Згідно інформації, опублікованої ДФС, реєстрація ПН повинна проводитися сьогодні в штатному режимі. Наразі ми готуємо офіційне звернення до ДФС з проханням продовжити строки реєстрації ПН і подачі звітності.
2. Якщо не проводити оновлення, то можна спокійно працювати в програмі? M.E.doc буде працювати?
Програма M.E.doc працює в штатному режимі.
3. Сервер обміну документами з контрагентами не працює. Не відправляються ПН і РК контрагентам, що робити? Відсутнє пряме з’єднання з Сервером Документообігу?
СДО вже працює в штатному режимі.
4. Довго приходять витяги на запити в ДФС. Немає квитанцій на ПН і РК.
Стосовно цього питання Вам необхідно звернутися в ДФС за роз'ясненнями.
5.Вірус зашифрував всі файли, хто оплатить штрафи за несвоєчасну реєстрацію ПН?
Управління кібербезпеки МВС України рекомендує викликати поліцію та складати заяву про скоєний злочин. У кожному районному відділі створені робочі групи, які приймають подібні звернення.
6.Помилка з'єднання з БД WIN 1251. Помилка з’єднання з базою даних - що робити?
Помилка може виникати внаслідок пошкодження служби Firebird або безпосередньо бази даних програми. Також, ситуація можлива, якщо ПК вражений вірусом, та файли програми частково зашифровані. В цьому випадку необхідно встановити нову копію програми на знезараженому ПК та відновити дані з резервних копій. За більш детальною інформацією Вам необхідно звернутися до технічної підтримки +380 44 206 72 10.
7. Можна користуватись M.E.doc? Не запуститься з ним вірус?
Користуватись можна. В програмі і в оновленні вірусів немає.
8. Ви можете гарантувати, що ваш сервер не був використаний для розповсюдження вірусу? Ви доклали всіх зусиль щоб унеможливити завантаження можливого шкідливого оновлення шляхом додавання та контролю цифрового підпису та оновлення програмного забезпечення серверу?
Кібератака була скоєна на Україну загалом, про що заявили наші та міжнародні експерти. Зі свого боку ми співпрацюємо с Департаментом МВС України, з міжнародними фахівцями з кібербезпеки з приводу виявлення шляхів зараження та усунення наслідків.
9. Не працює сайт Медка. Не можемо скачати демку.
На даний момент сервер оновлень перевантажений через велику кількість запитів. Ми працюємо над розширенням каналу підключень.

10. Коли буде працювати СОТА?
На даний момент проводяться роботи по відновленню роботи веб-сервісу СОТА. Сервіс буде доступний сьогодні в другій половині дня.

11. У мене зникли секретні ключі через вірус. Мені знову необхідно оплачувати і отримувати нові?
В даному випадку ми здійснюємо перевидачу безкоштовно.

12. Блокування сертифікатів по парольному діалогу.
З даного питання Вам необхідно звернутися до технічної підтримки +380 44 206 72 10.

Сподіваємось, наші відповіді стануть Вам у пригоді.

UPD:
Через технічні складності веб-сервіс СОТА, вірогідно, сьогодні не працюватиме.





По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.04.24, 10:40
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!