Заказы на доработку 1С (сервис удаленной работы)

Хранилище

База знаний
Неназначенных незавершенных заказов: 2
Бесплатные отчеты, обработки, конфигурации, внешние компоненты для 1С Статьи, описание работы, методики по работе с 1С

Здравствуйте, гость ( Вход | Зарегистрироваться )



> ДФС та «15-е число»: про «незручності» серверу, «цікаву» реєстрацію ПН, проблеми для платників та суди          
Володя Гройсман Подменю пользователя
сообщение 17.01.19, 12:50
Сообщение #1

Живет на форуме
***********
Группа: Пользователи
Сообщений: 20863
Спасибо сказали: 27 раз
Рейтинг: 0

Тамошюнас Андрій, [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки].

АКТУАЛЬНІСТЬ:

За старою «доброю» традицію 15.01.2019 р. (звичайно це стосується і 30/31 число кожного місяця) відбулися чергові «тимчасові незручності» при реєстрації ПН у ЄРПН. [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], але від цього «тепліше» не становиться!

В результаті маємо непоодинокі випадки направлення ПН на реєстрацію в рамках граничного терміну реєстрації (тобто 14 або 15 числа), а саму реєстрацію вже 16.01.2019 р.
Які можливі наслідки у зв'язку з цим?!

ПРОБЛЕМИ:

1. Штраф за несвоєчасну реєстрацію ПН (ст.120¹ ПКУ)

2. Перенесення права покупця на відображення ПК на наступний період (тобто у плановому періоді, в даному випадку у грудні, покупець може «попасти» на сплату ПЗ до бюджету).

ПРО ЩО «МОВЧИТЬ» ЗАКОН:

«Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних» (абз.13 п. 201.10. ПКУ)

ФОРМУЛИ УСПІХУ ЗА ЗАКОНОМ:

ПН направлена на реєстрацію 15 числа + відповіді нема = реєстрація 15 числа
ПН направлена на реєстрацію 15 числа + будь-яка відповідь 16 числа = реєстрація 15 числа

СУДОВА ДОПОМОГА:

1. Головне – факт направлення ПН на реєстрацію в рамках граничного терміну для реєстрації. Подальші дії та процес реєстрації жодним чином не залежить від дій платника – відповідно і відповідати за чиїсь незаконні дії/бездіяльність він не повинен! (постанова ВС від 22.11.2018 р. по справі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

Головне – платник повинен вчинити усі залежні від нього дії в рамках процедури реєстрації ПН:

«…вчинено всі дії щодо реєстрації податкових накладних в межах встановлених ПКУ строків для реєстрації таких податкових накладних, однак така реєстрація не відбулася з незалежних від платника податку причин.» (постанова ВС від 01.08.2018 р. по справі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки])

2. «…податкові накладні позивача слід ВВАЖАТИ ЗАРЕЄСТРОВАНИМИ у день їх фактичного отримання контролюючим органом, тобто протягом операційного дня, коли їх БУЛО НАДІСЛАНО платником податків на адресу контролюючого органу» (постанова ВС від 26.11.2018 р. по справі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

3. Якщо протягом операційного дня не надсилається квитанція про прийняття/неприйняття ПН (НАВІТЬ СКЛАДЕНИХ З ПОРУШЕННЯМИ), такі ПН вважаються зареєстрованими в рамках терміну (постанова ВС від 26.06.2018 р. по справі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

4. Як «Медком» довести факт своєчасного відправлення ПН на реєстрацію (рішення Окружного адмінсуду м. Києва від 24.12.2018 р. по справі [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]).

ПИТАННЯ: що робити покупцеві, якщо він розраховував на ПК для грудня 2018 р., а ПН зареєструвалась тільки 16.01.2019 р.?

РІШЕННЯ: Очевидно, що виходи 2:

1. Відображати ПК у складі декларації за січень - адже до моменту отримання постачальником рішення суду, в якому буде зафіксовано факт реєстрації ПН датою подання ПН на реєстрацію (тобто 15.01.2019 р.), відображення ПК у складі грудневої декларації є ризикованим ...

2. Включати суму ПК до складу декларації за грудень (адже в силу закону ПН вважається зареєстрованою 15.01.19 г.) - в одного з наших клієнтів «питання стало ребром» (інакше, до сплати «вилазить» дуже немаленька сума ПЗ, а кредитувати держбюджет бажання не виявилося). Для підстраховки нами були отримані від постачальника документальні підтвердження фактів своєчасного відправлення ПН на реєстрацію і відсутності квитанцій про прийняття/неприйняття ПН протягом операційного дня!

Готуємося до судових перспектив!



По материалам: [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки]

Не нашли ответа на свой вопрос?
Зарегистрируйтесь и задайте новый вопрос.


Ответить Новая тема
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

RSS Текстовая версия Сейчас: 23.04.24, 18:25
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!