Доброго дня! Є бажання перейти з УТП на щось більш сучасне бо чесно кажучи вона і раніше нас не дуже задовольняла через якісь кострубаті аналітичні звіти.
Маємо ФОП та Приватне Підприємство з ПДВ
Наразі облік обох ведеться в одній базі УТП. Конфа типова, з підтримки не знята.
З основного що потрібно:
- бухоблік,
- податки (ФОП 3 група та ПП з ПДВ),
- кадри,
- управлінський облік,
- серійні номери,
- продаж комплектів,
- продаж послуг,
- можливість віднесення зарплати працівників на собівартість послуг аби вірно власне порахувати рентабельність,
- по можливості бюджетування хочаб на якомусь примітивному рівні,
- можливість робити знижки
- якась консолідована зручна та зрозуміла аналітика у вигляді звітів: P&L (доходи/витрати), рух грошових коштів, управлінський баланс ну і стандартні звіти по продажу бо реально трохи дістало вести це в Excel.
Бачу що в КУП є багато проблем які скоріш за все й досі не вирішені. Наприклад з тими ж комплектами які продаються з ПДВ що ми використовуємо.
Власне сам КУП ми розглядаємо лише як один з варіантів та й взагалі відкриті для різних систем, я б сказав що краще б то взагалі був не 1С але повноцінної альтернативи на превеликий жаль досі не знайшов. Дивився багато різних реалізацій обліку але щось нічого так і не знайшов щоб повністю задовільнило хоч і не великі але потреби ) Найбільше здається підійшов би SAP B1 але там не можна вести в базі кілька підприємств (
Власне мені як керівнику не великої компанії сподобався наразі варіант "BAS Бухгалтерія КОРП" + "BAS Малий бізнес" але трохи напружує що доведеться вести облік в двох базах з обміном. Мені здалося що це трохи як крок назад хоч і не великий.
Втім в "BAS Бухгалтерія КОРП" порівняно з УТП є зручна початкова сторінка з Календарем бухгалтера та Монітором керівника а в "BAS Малий бізнес" є файний розділ "Компанія" з "Аналіз бізнесу" в якому поєднані потрібні мені звіти а також Початкова сторінка з "Пульс бізнесу". Як на мене то в комплексі вони мають вирішити всі наші потреби але є деякі побоювання з приводу ведення обліку в двох базах (не зрозуміло на скільки саме це буде не зручно) ну і не зрозуміло як багато подібних до КУП косяків є в цих двох конфігураціях.
Власне думав як варіант розглянути перехід з УТП на КУП та щось напружує і така кількість проблем і відсутність там зручних звітів для керівника як в BAS Малий бізнес" тож виглядає так ніби якщо вже КУП то краще лишатись на УТП :-)
Коротше кажучи трохи розгубився.
Власне хотів би почути вашу думку з приводу що власне буде правильнішим в нашому випадку - КУП чи БО Corp + МБ, можливо порекомендуєте якісь файні альтернативи взагалі 1С які б ми могли розглянути і які би потенційно могли вирішити вищезазначені потреби.
Завчасно дуже дякую.