Органи місцевого самоврядування не мають підстав вимагати від суб’єктів господарювання отримувати дозвіл на провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень та ринків, у тому числі дозволів на розміщення об’єктів виїзної, виносної та сезонної торгівлі.

Відносини, пов’язані з одержанням документів дозвільного характеру, зокрема, необхідність одержання документів дозвільного характеру та їх види регулюються виключно законами.

Також статтею 4 необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки встановлено вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, анулювання документа дозвільного характеру; строк дії або необмеженість строку дії такого документа; перелік та вимоги до документів, які суб’єкту господарювання необхідно подати для одержання документа дозвільного характеру.

Законом забороняється вимагати від суб’єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки, затвердженого цим Законом.

З огляду на те, що у цьому Переліку відсутній дозвіл на провадження торговельної діяльності за межами торговельних приміщень та ринків, вимога ОМС щодо необхідності отримання такого дозволу є надуманою та нерегламентованою законодавчо.

З цією позицією ДРС звернулась до Прилуцької міської ради Чернігівської області у зв’язку із затвердженням у вересні 2020 року на сесії міської ради необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки провадження торговельної діяльності на території об’єктів благоустрою міста Прилуки.

Досить часто виникають ситуації, коли органи місцевого самоврядування, виходячи за межі своїх повноважень, розробляють нормативно-правові акти локальної дії, що приймаються всупереч Законам України.

На підставі цих регуляторних актів суб’єкти господарювання повинні отримувати непередбачені законодавством України документи дозвільного характеру для здійснення господарської діяльності. На жаль, багатьма підприємцями така ситуація вже сприймається як належне і прирівнюється в їх розумінні до необхідності отримання зазначених дозволів.

Проте, повноваження органів місцевого самоврядування в цій сфері чітко визначені чинним законодавством. Частиною четвертою статті 28 Закону України необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки встановлено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244. Пунктом 1.11 цього Порядку передбачено, що розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних і місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів здійснюється у порядку, встановленому органами місцевого самоврядування.

Отже, повноваження органів місцевого самоврядування чітко визначені чинним законодавством, тому прийняття зайвих регуляторних актів є недоцільним та суперечить принципам державної регуляторної політики.

Нагадаємо, що місцеві органи влади не мають підстав вимагати від суб’єктів господарювання погоджувати режим роботи закладів сфери обслуговування. Про це ДРС необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки підприємців у відповідь на їх звернення.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки