«За» законопроект проголосували 262 народних депутати.
«Сучасні процеси глобалізації трансформують ринок транспортно-логістичних послуг та заохочують його гравців розвивати нові форми та види транспортних перевезень. Формування «безшовної мультимодальної мобільності» вже визначено як одне із завдань Стратегії сталої та розумної мобільності ЄС, яка була презентована наприкінці минулого року. Щоб повною мірою реалізувати свій транзитний потенціал, Україна теж має долучатися до цих процесів і використовувати всі можливості, які надають мультимодальні перевезення та сучасні цифрові технології. Вдячний депутатам за підтримку цього важливого законопроекту. Готуємось до його прийняття у другому читанні», - прокоментував схвалення законопроекту Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, ефективна система мультимодальних/комбінованих перевезень, з одного боку, надає змогу швидко, дешево та ефективно виконувати перевезення, а з іншого – забезпечує належний рівень транспортного сервісу та супутніх послуг. За підтримки європейських експертів Мінінфраструктури вже розпочало підготовку Дорожньої карти розвитку мультимодальних перевезень в Україні, що передбачає практичні кроки з розбудови сталої мережі мультимодальних терміналів.
«За підсумками 2020 року територією України залізничним транспортом було перевезено 425 066 ДФЕ. Це на 11 % більше від обсягів перевезень контейнерів за 2019 рік. На постійній основі в Україні курсували 50 контейнерних поїздів, з них 11 – міжнародних. І цей напрям продовжує стрімко розвиватися», - поділився статистикою Владислав Криклій.
Законопроект «Про мультимодальні перевезення»:
- вводить поняття мультимодального та комбінованого перевезення вантажів, мультимодального термінала, документа мультимодального перевезення, оператора та замовника мультимодального перевезення;
- закріплює право учасників мультимодальних перевезень здійснювати перевезення вантажу на підставі єдиного договору – договору мультимодального перевезення незалежно від зміни видів транспорту, а також здійснювати перевезення вантажу за одним перевізним документом – документом мультимодального перевезення;
- визначає істотні умови договору, права та обов’язки сторін, основні принципи державного регулювання та допомоги щодо такого виду перевезень;
- впроваджує відповідальність оператора мультимодального перевезення (та граничний розмір цієї відповідальності) за вантаж перед замовником послуги з моменту прийняття ним вантажу для мультимодального перевезення та до моменту його видачі.
Представляв законопроект у Верховній Раді заступник Міністра інфраструктури Дмитро Живицький.
Нагадаємо, 21 жовтня 2020 року на своєму засіданні Уряд підтримав законопроект «Про мультимодальні перевезення», розроблений Мінінфраструктури.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки