16 березня 2020 р. постановою КМУ № 215 внесено зміни до постанови КМУ від 11.03.2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Цією постановою Уряд на додаток до вже запроваджених карантинних заходів ввів додаткові обмеження щодо пасажирських перевезень, зокрема заборонено:

1. з 12 год. 00 хв. 18 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р.:

- регулярні та нерегулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом у приміському, міжміському внутрішньообласному і міжобласному сполученні (крім перевезення легковими автомобілями);

- перевезення понад 10 пасажирів одночасно в одному транспортному засобі у міському електричному (трамвай, тролейбус) та автомобільному транспорті, що здійснює регулярні пасажирські перевезення на міських маршрутах у звичайному режимі руху;

- перевезення понад 10 пасажирів одночасно в автобусах, які виконують регулярні пасажирські перевезення на міських автобусних маршрутах в режимі маршрутного таксі.

2. з 17 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. перевезення пасажирів метрополітенами;

3. з 12 год. 00 хв. 18 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення.

При цьому АТ «Українська залізниця» дозволено здійснення окремих пасажирських рейсів у внутрішньому залізничному сполученні, рішення щодо яких приймається в кожному окремому випадку за погодженням з Мінінфраструктури та МОЗ, а також окремих пасажирських рейсів у міжнародному залізничному сполученні, рішення щодо яких приймається в кожному окремому випадку за погодженням з Мінінфраструктури, МЗС та Адміністрацією Державної прикордонної служби.

Зазначені обмеження в переміщенні пасажирів викликали низку проблемних питань, які потребують термінового вирішення. Постає питання:

- як добиратись до роботи працівникам?

- як забезпечувати транспортування своїх працівників, у тому числі з передмість, враховуючи обмеження щодо можливості перевезення не більше 10 пасажирів одночасно в автобусах?

- як підприємствам з безперервним процесом виробництва, зокрема металургійним, в умовах відміни приміського пасажирського залізничного сполучення продовжувати роботу?

- Як за цих умов не допустити зупинки виробництва? Та не допустити техногенних аварій зі значними негативними, в т.ч. екологічними наслідками?

Крім того, за інформацією членів, зазначена постанова також потребує уточнення в частині чіткого визначення, робота яких саме суб'єктів господарювання підпадає під заборону. Наприклад, незрозуміло чи заборонена діяльність СТО, а це питання безпеки на дорогах?

Федерація роботодавців України продовжує роботу над вирішенням цих питань, зокрема консультації з бізнесом, та готує пропозиції до Уряду про внесення відповідних змін до актів. Чекаємо на ваші пропозиції щодо вжиття необхідних заходів для врегулювання.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки