Всього в електронний формат необхідно перевести понад 10 млн діючих пенсійних справ. Відповідні роботи планується завершити до 2024 року. При цьому збільшення штатної чисельності працівників органів Пенсійного фонду України не передбачається.
Запровадження електронних пенсійних справ дозволить:
- забезпечити пенсіонерам доступ до матеріалів своєї пенсійної справи в будь-якому сервісному центрі чи на віддаленому робочому місці (точці обслуговування) Пенсійного фонду України, або через мережу Інтернет з використанням засобів вебпорталу електронних послуг Фонду;
- створити можливість для надання послуг незалежно від місця проживання;
- використати вивільнені приміщення органів Пенсійного фонду України, які сьогодні виділені для зберігання архіву пенсійних справ, для поліпшення умов обслуговування громадян;
- забезпечити наскрізний автоматизований контроль актуальності та достовірності документів, на підставі яких виплачуються пенсійні кошти.
Довідкова інформація:
Станом на липень 2019 року створено майже 1 млн електронних пенсійних справ осіб, які вперше звернулись за призначенням пенсії починаючи з 2016 року.
Створено центральне сховище електронних документів та визначено алгоритми зберігання в ньому інформації.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки