«Ті громадяни, які отримували субсидію на оплату житлово-комунальних послуг у минулому опалювальному сезоні, автоматично отримують перепризначення державної підтримки. Відповідно, їм не потрібно буде знову йти до органів соцзахисту для її оформлення», - про це в ефірі ТРК «Київ» заявив Директор департаменту соціальної допомоги Віталій Музиченко.

Фахівець розповів також і про порядок дій для тих громадян, які мають значні суми простроченої понад два місяці заборгованості за спожиті комунальні послуги, та бажають і надалі отримувати підтримку держави у вигляді субсидій.

«Ті, хто мають значну заборгованість за комунальні послуги, та бажають вирішити це питання, мають звернутися до компаній-надавачів цих послуг для реструктуризації боргу на взаємовигідних умовах. Очевидно, що отримувачам державної підтримки складно сплатити велику суму грошей, тому надавачі послуг зацікавлені у компромісному рішенні, а саме в розбитті суми на частини», - підкреслив чиновник.

А тим, хто влітку отримав платіжки з відсутньою субсидією, фахівець порадив звернутися в органи соціального захисту для роз’яснення, та розповів про причини через які це могло трапитись.

«Після закінчення опалювального періоду суми до сплати у платіжках зменшуються, адже більшу їхню частину складають витрати на опалення. Відповідно, разом зі зменшенням суми на оплату послуг, зменшується і сума призначеної субсидії. У кожній конкретній ситуації це зменшення може бути різним, в залежності від частки витрат на опалення, яка у приватному секторі може становити більше 90 відсотків, тому розмір субсидії, у деяких випадках, може бути навіть нульовим», - пояснив Віталій Музиченко.



По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки