Наскільки я здогадуюсь, для закордону (типу франція наприклад) існує єдина конфігурація трейд менеджмент, яку локалізують під різні країни.
Під час впровадження виявилось....
1) в програмі ділення на чорно/білий облік не передбачено.
2) подія "товар куплений" = створенню вхідної податкової накладної. (навіть якщо товар ще не надійшов на склад)
3) а подія "товар проданий" = створенню вихідної податкової накладної (навіть якщо товар ще не надійшов на склад)
4) І в зв'язку з цим виникають якісь дивовижні речі. типу... оцінити вартість товару на складі - неможливо.
П.С.
і взагалі. звіт з продажу робиться по податковим накладним
Правда є варіант, що менеджер зі сторони замовника не дуже кваліфікована людина і щось мені не те каже....
доречі. обговорення цієї конфігурації в інтернетах щось не дуже видно.
поки що думаю примастирить регістр "партії на складах", який буде працювать , як в звичайній УТ для України....