Добрий день! Підкажіть, будь ласка, працівник відсутній з нез'ясованих причин, ввожу документ "неявки и болезни", заповнюю даними, состояние-"отсутстует по невыясненной причине" с ..., записую, провожу. В табелі, при автоматичному заповненні, проставляється "нз 8". При розрахунку зарплати, програма не враховує відсутність, нараховуючи зарплату за весь місяць. Але ж дні відсутності не мають оплачуватись. Що роблю не так?
1С:Підприємство 8.2 (8.2.19.83), Конфігурація: "Зарплата и Управление Персоналом для Украины", редакция 2.1.
Посмотрите настройки вида расчета "Отсутствие по невыясненным причинам",
и элемент "Неявки" в справочнике "Классификатор использования рабочего времени": проверьте переключатели зачета в рабочее время.
Цитата(stark @ 01.12.15, 16:42) необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки
Посмотрите настройки вида расчета "Отсутствие по невыясненным причинам",
и элемент "Неявки" в справочнике "Классификатор использования рабочего времени": проверьте переключатели зачета в рабочее время.
Спасибі, все було налаштовано вірно. Просто я провела документ 31 числом місяця а неявка з 28 числа.
Знову питання:
Працівник відсутній (хворіє). Відсутність переходить з поточного місяця на наступний. Ввожу документ "отсуствие на работе организаций" , провела. На основі цього документу ввожу докум. "невыходы в организациях", ввожу кінцеву дату відсутності, заповнюю, розбиває період відсутності на дві строки по місяцям. Але при записуванні та проведенні вибиває помилку- «В строке номер "4" табл. части "Начисления": не указана дата начала базового периода начисления!
В строке номер "4" табл. части "Начисления": не указана дата окончания базового периода начисления!
Підкажіть, будь ласка, в чому помилка?
Senka, правила, пункт 6. Тема закрывается.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста,
пройдите по ссылке.