Вітаю! Підкажіть, будь-ласка: є держ. установа. Веде фінансові розрахунки з районним та обласним управліннями свого відомства. При створенні накладної до неї автоматично підкріплюється реєстр зобов'язань, де вказані реквізити нашої установи та обласного управління. Деякі поля у цьому реєстрі, наприклад, найменування обласного управління, повинно бути пустим, так як установа співпрацює не лише з ним (доводиться кожного разу змінювати вручну).
Питання полягає у тому, де у 1С знайти шаблон реєстру (реєстрів), щоб видалити деякі поля з нього, або краще інакше - створити декілька реєстрів до кількості тих установ, з якими ми ведемо розрахунки та звітність.

P.S. Платформа 1С:Підприємство 8.2, конфігурація "Бухгалтерія для бюджетних установ для України", вер. 1.0.49.1