Наказ Мін’юсту від 11.11.2014 № необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки

Мін’юст затвердив Порядок роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання від 11.11.2014 № 1886/5 (далі — Порядок № 1886/5). Ним встановлено загальні вимоги щодо впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису, організації роботи з електронними документами у діловодстві в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності та щодо їх підготовки до передавання на архівне зберігання.

Порядок складається з 9 розділів, які охоплюють широке коло питань від створення електронних документів аж до підготовки їх для передавання на постійне зберігання до Національного архівного фонду.

Також зазначено, що установи можуть розробляти і затверджувати окремі регламенти роботи з електронними документами з урахуванням вимог Порядку № 1886/5, а також специфіки організації діяльності установи, характеристик технічних і програмних засобів, що функціонують в установі.

Порядок № 1886/5 набере чинності з дня його офіційного опублікування

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки