Маємо: база торгівля російська на сервері MS Windows Server 2003 R2 Standart Edition SP2. Більшість користувачів заходить в базу із свого ПК через RDP і "почувають себе комфортно" в базі. Але є декілька користувачів - торгові представники ("колєсять" по Україні), які заходять в базу через КПК. Зв'язок КПК із базою 1С налаштовував інший програміст. Із його слів, в загальному, він використовує Active-X і через інет конектиться до бази як оле-серверу, - відбувається обмін даними. Останнім часом цей зв'язок час від часу пропадає (зависає) або взагалі неможливо з'єднатися. Як він пояснив, проблема у роботі програми 1С як оле-серверу. Для того, щоб відновити цей зв'язок, клієнт змушений перезавантажувати сервер і відповідно переіндексувати базу 1С (займає близько години часу), інакше ні-ні.
Питання: чи допоможе переустановки платформи 1С у даній проблемі, чи той прогер по своїй частині щось не допрацьовує і крутить інтриги?
ЗІ. можливо в цьому може бути причина: декілька тижнів назад був збій у роботі серверу (сервер рубануло по причині пропажі світла; раніше такого не було, - був робочий упс, зараз його забрали на ремонт). Але база 1С піднялась на ура.