Онлайн-сервіс Міністерства доходів і зборів «Податковий асистент» повідомив 51 тисячу платників про ознаки «ризиковості», виявлені під час опрацювання звітної документації.

Користувачі сервісу отримали висновки безкоштовного аудиту електронною поштою. Це дає суб’єктам господарювання можливість самостійно скоригувати свої звіти до офіційного подання, і тим самим уникнути потрапляння до плану перевірок та від можливих санкцій за порушення податкового законодавства.

Нагадаємо, електронний сервіс «Податковий асистент» почав працювати минулого року. Його користувачами можуть бути всі платники, які надають звітність в електронному вигляді.

«Асистент» виявляє розбіжності у показниках, зазначених у фінансовій та податковій звітності, а також конфіденційно інформує про інші знайдені недоліки, зокрема: наявність податкового боргу; виплата заробітної плати, меншої від законного мінімуму; стосунки з ризиковими контрагентами; розбіжності у показниках в деклараціях з податку на прибуток та ПДВ тощо.

Зазначимо, що «Податковий асистент» та інші он-лайнові сервіси користуються попитом у платників. Так, щомісяця суб’єктам господарювання надсилається близько 380 тис. довідок з Єдиного реєстру податкових накладних (1,8 млн. в поточному році). Опрацьовано більше 3,5 тис. запитів про наявність підприємства в реєстрі платників ПДВ та ін.

Загалом постійними користувачами порталу Міндоходів є майже 750 тис. суб’єктів господарювання.

По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки