Так, у разі здійснення гарантійних замін товарів або послуг з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов'язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), у тому числі, якщо такі гарантійні заміни товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) здійснені платником податку через третіх осіб (центри сервісного обслуговування).
Облік операцій з гарантійних замін товарів або гарантійного ремонту (обслуговування) необхідно вести в кількісному та вартісному виразі за видами (групами) усунення недоліків товарів, визначеними п. 4 Порядку.
Облік покупців ведеться платниками податку самостійно в паперовій або в електронній формі (з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу), в тому числі на основі звітів, отриманих від третіх осіб (центрів сервісного обслуговування), що здійснювали гарантійні ремонти (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платниками податку, у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), яка повинна містити реквізити, зазначені у п. 7 Порядку.
Книга є документом із строком зберігання 3 роки за умови завершення перевірки органами ДПС з питань дотримання податкового законодавства.
Записи в Книзі здійснюються за всіма проведеними операціями протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 24 грудня 2012 р. за N 2158/22470 та набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
По материалам: необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки