Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Спасибо сказали: 0 раз
Рейтинг: 0
1С Предприятие 7.7 (сетевая версия) (7.70.025) Конфігурація: Самопал. Встановлені компоненти: Бухгалтерский учёт Оперативный учёт Расчёт
Операційна система: Windows Server 2003 SE R2 Сервер терміналів, до 20 користувачів.
Конфігурація успішно працює вже зо п'ять років. Є шість касових реєстраторів Datecs FP 3530T з якими конфігурація працює через OLE-сервер DatecsECR, для кожного реєстратора він свій прив'язаний до номеру. І все б було добре, як і попередні 3 роки, але після модернізації реєстраторів, пов'язаної із відомими змінами від прибацаних реформаторів та необхідністю передавати електронний варіант контрольно-касової стрічки на сервери ДПА, стали виникати збої в роботі саме касових термінальних клієнтів. З'являється вікно помилки "Сервер занят", як правило після спроби оператора закрити набраний товарний чек.
Натискання на кнопки Переключиться... чи Повторить не допомагає вікно виринає щоразу. Касовий реєстратор не вибиває жодних чеків, до конфігурації в термінальному сеансі через вікно помилки не "дотягнутися". Допомагає завершення термінальної сесії із відкритою базою 1С після чого вона зрозуміло падає і потребує в подальшому переіндексації, або я як системний адміністратор вбиваю процес DatecsECR відповідної термінальної сесії, закриваю 1С 7.7, завершую термінальний сеанс, перезавантажую касовий реєстратор і відкриваю термінальну сесію по новій і так до наступного збою.
Можливо хтось стикався з чимось подібним, прошу допомоги залу.
Группа: Пользователи
Сообщений: 1994
Из: Ахметов сити
Спасибо сказали: 333 раз
Рейтинг: 0
Такое окно выскакивает когда ОЛЕ объект не дает долго ответа на вызов функции подключения ... Напишите скрипт, который протестит dll на 100 вызовов. Если все ок, тогда нужно в другом месте искать, если нет - обратиться к разработчику ОЛЕ сервера ...
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Спасибо сказали: 0 раз
Рейтинг: 0
Це дурдом! Щойно за пів години на двох термінальних клієнтах в різних відділах така дурня повилазила! Збільшується частота виникнення ситуації з кожним днем все частіше.
Alt+Tab нічого не показав, бо вікно "Сервер занят" саме зависло. Зайшов з дому на сервер, потім до клієнтської машини і спробував без вигрузки утилітою виробника реєстратора підключитися до РРО, фіг порт зайнятий і не зрозуміло чи це OLE DatecsECR.exe вісить, чи РРО глохне. Вигрузив процес DatecsECR.exe, перезавантажив РРО і термінальний сеанс, все працює до наступного разу.
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Спасибо сказали: 0 раз
Рейтинг: 0
Я в принципі одразу на OLE-сервер подумав, а толку. Стосовно модулів відкриття/закриття OLE-сервер, то до переробки касових реєстраторів все було ідеально, гадаю з тих пір навряд програміст чіпав ці модулі. Я в нього запитаю, але думаю це щось інше. В принципі на сайті є нові [необходимо зарегистрироваться для просмотра ссылки], хоч документація по програмування в них стара від 2008 року. Буду спілкуватися з розробником.
Группа: Пользователи
Сообщений: 11
Спасибо сказали: 0 раз
Рейтинг: 0
Цитата(Fynjy @ 29.09.13, 8:04)
Пройдитесь отладчиком несколько раз и поймайте начало ошибки ... И оттуда танцуйте ...
Помилка виникає раптово, конфігурація може нормально працювати, проводячи чеки через касовий реєстратор, а потім в один не зрозумілий момент викинути вікно 'Сервер занят' і підвиснути, спроби підловити конкретну ситуацію поки безрезультатні. Крім того вона виникає на робочій касі, де черга, плюс реєстратор фіскалізований на ньому казна що не проб'єш, як таку ситуацію прокручувати через налагоджувач.
Помилка виникає раптово, конфігурація може нормально працювати, проводячи чеки через касовий реєстратор, а потім в один не зрозумілий момент викинути вікно 'Сервер занят' і підвиснути, спроби підловити конкретну ситуацію поки безрезультатні. Крім того вона виникає на робочій касі, де черга, плюс реєстратор фіскалізований на ньому казна що не проб'єш, як таку ситуацію прокручувати через налагоджувач.
в такому разі більше підійде логування роботи системи.
Никогда не бойся делать то, что не умеешь, помни - Ноев ковчег был построен любителем, профессионалы построили Титаник. ЗиУП
1С Предприятие 8.3, 1С Предприятие 8.2, 1С Предприятие 8.1, 1С Предприятие 8.0, 1С Предприятие 7.7, Литература 1С, Общие вопросы по администрированию 1С, Методическая поддержка 1С - всё в одном месте: на Украинском 1С форуме!